środa, 29 maja 2013

Opinia Lilla Lou

Hej! Dzisiaj chce Wam powiedzieć co nie co o szkicownikach Lilla Lou.
Szkicownik Lilla Lou Hip-Hop
Bardzo mi się podoba. Ciekawe pozy modelek itd. Spodobał mi się ponieważ lubię takie szkicowniki.
Plusy
- fajne pozy modelek,
- grube kartki
- cena 11,90 zł
Minusy
(dla mnie) brak.
Szkicownik Lilla Lou Dolls
Ten najbardziej mi się spodobał, ponieważ lubię projektować zwariowane projekty. Polecam go wszystkim tym co lubią takie rzeczy rzeczy ;).
Plusy
- fajne pozy modelek
- grube kartki
- cena 11,90
- dużo modelek
Minusy
Brak
Szkicownik Lilla Lou Mini Make up
Jest bardzo fajny można zrobić ciekawe projekty i bardzo go lubię.
Plusy
- fajne twarze
- cena 11,90
- grube kartki
Minusy
- nie ma nawet jednej pozy całej modelki

Bardzo przepraszam, że tak krótki i mało zdjęć, ale nie mam aparatu i nie wiem tak do końca o czym mam pisać. Po prostu bardzo je POLECAM!!!. Andzia12345



1 komentarz:

Olciik pisze...

Fajny blog! Zapraszam do mnie www.olcia-projektuje.blogspot.com