poniedziałek, 6 maja 2013

Pierwsze dwa pytania!!!

Hejka!!! Jestem bardzo zadowolona, bo dostałam pierwsze dwa pytania. Będą anonimowe tak jak napisałam (czytaj w zakładce Pytania i Odpowiedzi). Poniżej dwa pytania.

Jak zrobić kursor myszki?
Ja osobiście nie widziałam więc pomógł mi blog damppirki1310. Tutaj link do tego posta: >> KLIK <<.

Co robisz, że tak ładnie projektujesz?
Ja ładnie projektuje!!! Spójrzcie tylko na projekty Dampirki1310, Alexis72, Atnasi. Moje to nic. Ale jak bardzo chcesz wiedzieć to wygląda tak.
  1. Muszę coś wymyślić
  2. Szkicuje, wybieram naklejki itd.
  3. Konturuje kredkami
  4. Próbuję cieniować (ale początkuje)
  5. Patrze (jeszcze raz) czy naklejki, materiały pasują do kreacji.
  6. Przyklejam
  7. GOTOWE!!!
Bardzo dziękuje, że ktoś myśli, że ładnie projektuje :). Andzia12345 <3

Brak komentarzy: