wtorek, 7 maja 2013

Wywiad z TRUSKAWKAAĄ15!!!

Hejka!!! Mam dla Was kolejny wywiad. Tym razem wywiad z Truskawką. Więc zaczynamy.

Imię: Agata

 

Wiek: 12.8

 

Mieszka w: Krasnystaw

 

Rodzeństwo: 2 siostry

 

Ulubiony kolor: róż i fiolet

 

Zainteresowania: projektowanie, moda

 

Ulubiony film, książka: Igrzyska Śmierci

 

Styl ubierania: mieszkanka Gyaru z własnym

 

Idole: HyunA

 

Gdy jestem zła... Wszystko rozwalam i piszczę :p

 

Gdy coś mi się nie udaje... wkurzam się

 

Od kiedy projektujesz? 

3 lata

Jakie masz szkicowniki? 

make up, podstawowe x2, ten zwykły z teczką ( wszystkie stare wersje) i niedługo Fantasy

Jakie byś jeszcze chciała (szkicowniki)? 

Podstawowy najnowszy,glamour *u*

Jakich kredek używasz?  

Lyra, Bic, Progresso, Giotto

Dlaczego Truskawkaaa? 

Wymyśliłam tak, bo jako pierwsze przyszła mi na myśl truskawka( w wieku 10 lat) i aaa bo były zajęte wszystkie :D

 Skąd wiesz o TOPModel? 

Z jakiejś reklamy.. to było dawno :p

Masz jakieś rady dla początkujących? 

Miej w nosie co mówią inni i rób po swojemu!

 Andzia1234
P.S
Jeśli byłby ktoś chętny do przeprowadzenia wywiadu, to niech do mnie napiszę, na nowy blogowy adres topmodel.andzia12345@gmail.com xD.
I jeszcze kilka jej projektów ;)

 Dla Lezzie <33 

 

Takie tam

Lexy

Imprezowa Hayden.

Glamour - Liv i Nyela

Brak komentarzy: